|
PORADY & TRIKI: |
1. Jak cicho chodzić po drabinie?
- Trzeba mieć wciśnięte ctrl (kucanie-Duck)
2. Jak wskoczyć na wysokie skrzynie?
- Podskocz i wciśnij ctrl (kucanie-Duck). Oczywiśnie nie wyższe skrzynie od nas.
3. Każdy karabin maszynowy (np. ak47) znosi do góry i w prawo. Chcąc trafić w
głowe najlepiej celuj w dół, na lewo i cały magazynek w niego.
4. Tłumik przy M4 powoduje mniejsze obrażenia i celownik jest lekko większy.
5. Odgłosy na mapkach:
Grzmoty na de_aztec. Słychać grzmot kiedy ktoś znajdzie się w jednym z
tych czterech miejsc:
- w momencie przejścia przez połowę wiszącego mostu,
- podczas wyjścia przez bramę (tę, którą antyterroryści wychodzą na galerię),
- w razie wejścia/zejścia po schodach do wody,
- w chwili przejścia, któregoś z graczy przez bramę, którą terro wychodzą na
galerię ze swojego respa;
Odgłosy na de_train.
- Na mapie usłyszysz szczekanie psów kiedy: -ktoś znajdzie się pod wagonem,
- Będziesz słyszał lecący samolot kiedy: -gracz będzie się znajdował na wagonie;
Odgłosy na de_cbble.
- Podczas gry usłyszysz beczącą owcę kiedy: -ktoś będzie szedł "matrixem",
- Kiedy będziesz słyszał skrzeczące kruki to: -ktoś podchodzi do "matrixa";
6. Ciche rozbrajanie bomby
- Najlepiej kupić defusera (ale nie pamiętam czy to jest konieczne). Podchodzisz
do bomby, włączasz latarkę i następnie jednocześnie ja wyłączasz i naciskasz "e"
(rozbrajanie). Po pewnym czasie praktyki powinno wychodzić za każdym razem.
7. Wskakiwanie przez podłogę/sufit na wyższe kondygnacje budynków
Jedna osoba kuca, a druga wchodzi na nią i bydwie podskakują. Jeśli nad nimi
znajduje się jakaś podłoga ten wyżej przesnika przez nią. (Większość flashbugów
została już "sfixowana" na "turniejowych" mapach i raczej wiedza o nich do
niczego się nie przyda. Dodam jeszcze, że przechodzenie przez sufit/podłogę, sky
walking, oraz podsadzanie się na niektóre miejsca jest nielegalne i ściśle
okręslone są w regulaminach lig)
1
2 3
4 5
6 7
|
|