MENU:

Strona główna
O Grze
Bindy (CS 1.6)
Mapy
Obrażenia
Porady & Triki
Skrypty (CS 1.6)
Za co kasa
Serwery
Blędy
Download
Księga gości

Linki:

www.counter-strike.pl
www.esports.pl
www.cs.mocny.com
www.macavelli.host.sk www.hlcs.terramail.pl www.cs.6r.pl www.csns.ultra-gamers.com www.planethalflife.com www.nonsteampowered.org www.unitedadmins.com www.counter-strike.com.pl www.counter-strike.lt

Data:

Dzisiaj jest:

Kontakt:

e-m@il:     ravobra@o2.pl

MAPY:

W całej grze sa cztery rodzaje map. Poniżej znajduje się opisany sposób w jaki sie gra na danym rodzaju mapki.


Hostage Rescue (odbicie zakładników)
Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast musza im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwalnia wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.


Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
Akcja rozgrywki toczy sie na mapach de_xxxxx, a glowna role odgrywają terroryści. Maja oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym musza podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej, przez CT, stracie wszystkich graczy przez jedna z drużyn lub skończeniu się czasu.


Assassination (zamach)
Arena działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się, VIPem, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T jest zabicie VIP'a a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się, gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, T zabija VIP-a, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.


Escape (ucieczka)
Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, Jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT musza oczywiście powstrzymać T przed ucieczka. Rozgrywka kończy się, gdy polowa graczy T ucieknie, CT powstrzymają (zabija) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się odwracają.