|
MAPY: |
W całej grze sa cztery rodzaje map. Poniżej znajduje się opisany sposób w jaki
sie gra na danym rodzaju mapki.
Hostage Rescue (odbicie zakładników)
Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest
odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich
do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast musza im w tym przeszkodzić.
Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwalnia wszystkich zakładników, któraś z
drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.
Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
Akcja rozgrywki toczy sie na mapach de_xxxxx, a glowna role odgrywają
terroryści. Maja oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym
musza podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy
się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej, przez CT, stracie wszystkich
graczy przez jedna z drużyn lub skończeniu się czasu.
Assassination (zamach)
Arena działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się, VIPem, którego
reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T
jest zabicie VIP'a a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie
niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się, gdy VIP bezpiecznie dotrze do
punktu ewakuacyjnego, T zabija VIP-a, drużyna straci wszystkich graczy lub czas
rozgrywki zostanie przekroczony.
Escape (ucieczka)
Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, Jednak możliwość gry
pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem
terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to
łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest
odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT musza oczywiście
powstrzymać T przed ucieczka. Rozgrywka kończy się, gdy polowa graczy T
ucieknie, CT powstrzymają (zabija) większość terrorystów, jedna z drużyn straci
wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się
odwracają.
|
|